Klachtenprocedure

Heeft u een klacht over studievereniging Venae? Dan gaan wij graag met u in gesprek. Het bestuur van studievereniging Venae zet zich in om uw klacht naar zoveel mogelijk tevredenheid af te handelen.

U kunt zich te alle tijde via onze contactgegevens met uw klacht melden, dan zullen wij deze zo spoedig mogelijk beantwoorden. U vult onderstaand klachtenformulier in, en stuurt het formulier op naar info@svvenae.nl o.v.v. “Klachtenformulier” en de datum. U kunt desgewenst het formulier ook bij de balie/receptie van het Nicolaes Tulphuis afgeven, meld hierbij dat het voor studievereniging Venae bestemd is. Wij raden u aan hierbij gebruik te maken van een envelop om uw gegevens af te schermen. 

Mochten wij, het bestuur van de vereniging, uw klacht met u samen niet naar tevredenheid kunnen oplossen, dan zullen wij de Raad van Advies, onze onafhankelijke raadgevende partij, vragen de klacht te behandelen. Indien gewenst, kan u uw klacht ook direct aan de Raad van Advies wijden door onderstaand klachtenformulier op te sturen naar raadvanadvies@svvenae.nl.

Download onderstaand het klachtenformulier

Bestandsnaam Bestandsgrootte
KLACHTENPROCEDURE_S.V._VENAE.pdf 266.8 kB
PRIVACY_STATEMENT_S.V._VENAE_1.pdf 286.9 kB